15 sierpnia 2013

Prolog


Myślisz, że życie jest ciężkie?

Więc pozwól, że opowiem ci coś o moim.

Wyobraź sobie jak to jest być więzioną i wykorzystywaną przez starego, obleśnego typa…

Trudno uwierzyć, co? Ale tak było.

Mimo tego, że udało mi się uciec, moja osobowość diametralnie się zmieniła i przez to straciłam dwie najważniejsze osoby w moim życiu.

To przeżycie zmieniło mnie o 180*

Myślisz, że pomimo upływającego czasu czuję się lepiej?

Odpowiedź jest prosta.

Wszystkie blizny na mojej skórze przypominają mi o tym, że moim celem jest krzywdzić ludzi, którzy kiedykolwiek skrzywdzili mnie.

Zemsta to jedyny sposób, żeby odzyskać dawne poczucie własnej wartości.

A pomoże mi w tym osoba, która jest najbliżej mojego celu …

Czy tego chce …

Czy nie …

1 komentarz:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz